پیامک صبح بخیر

صبح تو هم بخیر تنها بهونه. نفس کشیدن، دیدن ، شنیدن، و ،،،،،،
زنده بودن و ماندن در این دنیای. تنهایی ، ای تنها دارایی من❤

.

.

.

دور قشنگیات بگردم من چشم قشنگ من مگ میشه واست نَمرد.

شش دنگ تو مال من.

تو هیچ تصوری از این‌ک چقدر برام ارزشمندی نداری

تو همونی هستی ک می‌تونه دلیل خندیدنم باشه حتی زمانی ک تو بدترین حالت خودم قرار دارم
تو همه‌جوره منو درک کردی، و هیچ‌وقت قضاوتم نکردی.
قبول کن وقتی یکی سعی می‌کنه بهت نزدیک بشه من حسودی می‌کنم 🤬😠😡😠🤒پس بهتره ک این رو تو ذهنت هک کنی تو فقط وفقط وفقط و فقط و فقط فقط مال خودمی ♥️

تمام.

عشق و بلد بودن

از عشق زیباتر هم بودن کنار کسیه ک تو رو نقطه به نقطه و وجب به وجب بلده
بلد باشه روحت رو نوازش کنه و
آتیش درونت رو آرام کنه و تو اوج غم آرامش رو بهت هدیه بده
بلده هااااا
عشق بلد بودن میخواد .

همین

#قشنگترین شبها#عمرم #عاشقانه #مادوتا#

خواب طولانی

از خواب خسته‌ام به چیزی بیشتر از خواب نیاز دارم چیزی شبیه بیهوشی برای زمان طولانی شاید هم از بیداری خسته‌ام از این ک بخوابم و تهش بیداری😭😭😭😭😭😭😭 باشه کاااااااااااااااااااش میشد سه سال یا شش سال یا نه سال خوابید و بعد بیدار شد نشد هم نشد بهتر .

درد

بعضی وقتا یه چیزایی تو زندگی پیش میاد😭😫😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ک اصلا انتظارشو نداشتی یعنی اصلا فکرشم نمیکردی اینجوری بشه آخرش.یه چیزایی تو زندگی هست ک تو هرچی هم جلوشونو بگیری و نذاری اتفاق بیافته بازم زورشون بیشتر از توعه همیشه همه چیز اونجوری که تو میخوای نمیشه..........‌ ‌ ‌‌‌ ‌
میدونی چیه دلم از همه گرفته همه حتی خدااخه چرا باید تو یه همچین شرایطی باشم تاحالا تو زندگیم انقد احساس پوچی و بی ارزشی نکرده بودم فقط منتظرم یکی یه چیزی بهم بگه ک باب میلم نباشه ک بابتش بشینم گریه کنم حس میکنم از درون انگار یه وزنه ی ۱۰۰ کیلویی گذاشتن روروحم و روحم اون زیر داره دست و پا میزنه و التماس میکنه ک نجاتش بدم اما من کاری از دستم برنمیاد😪😫😫😫😫
از این همه ضعف و حال بدی حالم از خودم بهم میخوره به یه جایی رسیدم ک دیگه نمیتونم وجود خودم و این شرایطی ک توشم رو تحمل کنم واقعن چجوری میشه این روحی که پر از امید و ارزو و ذوق رسیدن داشته رو حالا که با یه شکست بزرگ روبه رو شده و انگار یکی گرفته مچالش کرده و له شده رو مثل روز اولش کرد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ارزش

‌‌‌‌کسی ک واست ارزش قائله،هیچ وقت خودشو تو موقیعتی قرار نمیده ک باعث بشه تو رو از دست بده.😭😭😭😭😭😭😭

عصبی

من ترجیح می‌دم وقتی عصبانیم فاصله بگیرم چون تبدیل به بی‌عاطفه‌ترین آدمی می‌شم ک تو عمرت دیدی....

عشق

اگ بخوام عشق رو تعریف کنم میگم ک
وقتی عاشق یه نفر میشی درستش اینه ک از کس دیگه‌ای خوشت نیاد اگه غیر از این باشه راه رو اشتباه رفتی رفیق ، به هیچ عنوان تو عاشق نیستی

تمام .

حس خوب

حس خوبی تو این پیاماست:
مطمئن باشم حالت خوبه؟، بیا بغلممممم، یادت نره دوست دارما، میتونی رو من حساب کنی، حس میکنم ناراحتی خوبی؟، دلم برات خیلی تنگ شده.

#همینقدر قشنگ❤

بغل

دلم میخواد
یجوری بغلت کنم ک توی تنم حل بشی؛
یجوری ک بوی دیوونه کننده‌ی موهات تمام مغزمو فرا بگیره و اونقدر مست این بوی حیرت اورش بشم ک نتونم یه لحظه هم از بغلم جدات کنم و اگه یه شب همه غصه ها و سیاهیا به قلب مهربونی و ابیت راه پیدا کردن تو بغلم میگیرمت و قلبتو میبوسم تا تیکه هاش دوباره بهم وصل شه❤

تکست

مهم نیست من حالم چطوریه تو هر وقت بیای حال منو بپرسی و بهم پیام بدی حالِ من خوب خوب میشه مهم نیست کجا باشم یا چیکار کنم پیامتو روی گوشیم ببینم نیشم تا بنا گوش باز میشه و با ذوق جواب میدم مهم نیست دورم چقدر شلوغ باشه چون چشمای من فقط تورو می‌بینن و بس . مهمم نیست سرم چقدر شلوغ باشه، من همیشه برای تو وقت دارم. مهمم نیست چقدر عصبانیم کنی چون من هیچوقت به جدا شدن ازت فکر نمی‌کنم و نخواهم کرد مهمم نیست چقدر بینمون فاصله بیوفته یا دعوا کنیم یا بحث داشته باشیم در کل من همیشه باهات صحبت می‌کنم و باهم همیشه حلش می‌کنیم...‌‌‌‌.