هممون تو ز ندگیمون یه روزایی داشتیم ک گفتیم این ته خطه ولی میبینی......

هنوز اینجاییم و زنده ایم  و داریم نفس میکشیم.

هنوز درد اون روزا تو استخونمون میپیچه ولی ازش گذشتیم.پس به یاد بیارهمه اون چیزا ک ازش گذشتی و روزایی ک فکر میکردی آخرشه اما نبود وشبایی ک فک میکردی صبح نمیشه ولی شدمیبینی...........

پ.ن  نمیتونیم بگیم کاملا درست میشه ولی میگذره ..........‌‌‌